FINALLY i must let him go !!

aku doakan ampa 2 bahagia ya....~

aku xmarah tapi aku dah jangka

cmner aku nk gthu "DIA" tu ek???

-nk post kt fb ( kangterbentang wish kt wall "DIA" )
-msg kot fb "DIA" ( kot hp xleh sbb nombor telefon semua hilang )
-follow belog "DIA"

aishhhhhh~!!!!
 pening mikir neyh


kang aku wish "DIA" terasa lak
"DIA" kawan baik aku, BF "DIA" (dia) ex bf aku

aku xmarah DIA or dia 
aku cuma nak suh "DIA" jaga baik2 dia tu
sbb aku sayang lagi dia 
tapi nak buat mcm mana
 kelakuan aku xsesuai tuk dia




:: 2thun aku belajar tuk lupakan ::
:: sekarang aku perlu lupakan ::


aku kan pergi jauh dari kamo berdua


p/s:: "DIA" jaga dia baik2 ye...
saya sayang dia sangat 
2tahun belajar tuk lupakan dia




i must let him go !!




























































(via copy n paste)
cerita dia cm aku lah!!!!